logo
MTAVARI_1_0

IT პროცესების მოწყობა

IT პროცესების მოწყობა

რას გთავაზობთ

ITIL არის მსოფლიოში ფართოდ გავრცელებული საკეთესო პრაქტიკების ერთობლიობა, რომლის საშუალებით შესაძლებელია ორგანიზაციაში სტრუქტურულად მოეწყოს Help Desk და დაინერგოს ინფორმაციული ტექნოლოგიების ყველა ძირითადი პროცესი, როგორიცაა:

  1. ინციდენტების მართვა
  2. ინფორმაციული და სერვისული მოთხოვნების მართვა
  3. პრობლემების მართვა
  4. ცვლილებების კონტროლი
  5. კონფიგურაციის მართვა
  6. სერვისების კატალოგის მართვა
  7. სერვისის დონის შეთანხმებების მართვა

პროექტის ფარგლების მოიცავს ორგანიზაციაში ინფორმაციული ტექნოლოგიების მიმართულებით არსებული მდგომარეობის შეფასებას და თითოეულ პროცესთან მიმართებაში შემდეგი მნიშვნელოვანი კომპონენტების შემუშავებას:

  1. როლებისა და პასუხისმგებლობების გამიჯვნა
  2. სამუშაო აღწერილობების შექმნა
  3. მარეგულირებელი დოკუმენტების შემუშავება (პოლიტიკა, პროცედურა, სახელმძღვანელო და სხვა მარეგულირებელი დოკუმენტები)
  4. პროცესის RACI ცხრილების შემუშავება
  5. პროცესის ტექნიკური იმპლემენტაცია
  6. პროცესის საკვანძო პარამეტრების (KPI) დადგენა
  7. ანგარიშგების პროცესის აწყობა
  8. თანამშრომელთა ტრენინგებს ცნობიერების ამაღლების მიმართლებით

ზარის მოთხოვნა