რას გთავაზობთ
ITIL არის მსოფლიოში ფართოდ გავრცელებული საკეთესო პრაქტიკების ერთობლიობა, რომლის საშუალებით შესაძლებელია ორგანიზაციაში სტრუქტურულად მოეწყოს Help Desk და დაინერგოს ინფორმაციული ტექნოლოგიების ყველა ძირითადი პროცესი, როგორიცაა:
- ინციდენტების მართვა
- ინფორმაციული და სერვისული მოთხოვნების მართვა
- პრობლემების მართვა
- ცვლილებების კონტროლი
- კონფიგურაციის მართვა
- სერვისების კატალოგის მართვა
- სერვისის დონის შეთანხმებების მართვა
პროექტის ფარგლების მოიცავს ორგანიზაციაში ინფორმაციული ტექნოლოგიების მიმართულებით არსებული მდგომარეობის შეფასებას და თითოეულ პროცესთან მიმართებაში შემდეგი მნიშვნელოვანი კომპონენტების შემუშავებას:
- როლებისა და პასუხისმგებლობების გამიჯვნა
- სამუშაო აღწერილობების შექმნა
- მარეგულირებელი დოკუმენტების შემუშავება (პოლიტიკა, პროცედურა, სახელმძღვანელო და სხვა მარეგულირებელი დოკუმენტები)
- პროცესის RACI ცხრილების შემუშავება
- პროცესის ტექნიკური იმპლემენტაცია
- პროცესის საკვანძო პარამეტრების (KPI) დადგენა
- ანგარიშგების პროცესის აწყობა
- თანამშრომელთა ტრენინგებს ცნობიერების ამაღლების მიმართლებით